duminică, 22 martie 2015

Joc enigmistic 71

Teren minat
(Triverb: 7,4,7)



8 comentarii:

  1. Hopa, am intrat pe un teren minat și am dat peste o grămadă de CAPCANE BINE ASCUNSE :)
    Mulțumesc pentru destindere. Îți doresc o duminică cu mult soare în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yes, I follow you via gfc #26, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I follow you since march 14, but with my other blog: http://blogganduri.blogspot.com.
      Have a nice evening!☺

      Ștergere
  3. April: Mulțumesc pentru vizită și felicitări pentru trecerea perfectă prin terenul minat! ☺
    O după-amiază frumoasă și un început de săptămână încărcat de primăvară!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut jocul asta... cu un tanc si cu ajutorul dragor/deminoare am descoperit
    CAPCANE / BINE / ASCUNSE

    RăspundețiȘtergere
  5. cap ca n e - b in e - as cu n s e
    O duminica minunata, fara capcane, doar cu soare si parfum de primavara! ☺

    RăspundețiȘtergere
  6. Geta: Mă bucur că a fost o acțiune safe, la adăpost de primejdii. Dotarea și priceperea și-au spus cuvântul: obiectivul a fost îndeplinit.
    Felicitări! O săptămână cu primăvară în suflet! ☺

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen: Ai trecut foarte bine de terenul minat, nu pot decât să te felicit!
    Un început de săptămână minunat! ☺

    RăspundețiȘtergere