marți, 31 martie 2015

Joc enigmistic 72

Speologie
(Rebus criptografic: 7,7,3,5,2,3)


10 comentarii:

  1. No, acum chiar că m-ai încuiat :)
    Revin dacă îi dau de capăt, deși nu știu de unde s-o apuc...
    Zi faină, fără ninsoare ca la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur a trecut pe acolo fantoma iernii. Baba Dochia, pe care-o credeam dusă, s-a întors să-și mai scuture o dată cojoacele reci, fără să-i pese că e anacronică și ridicolă. Cum să facă așa ceva între Floriile catolice și cele ortodoxe, când singura ninsoare permisă e cea a petalelor din pomii înfloriți?! În ceea ce privește jocul, am impresia că se termină... în apă. Și începe cu pește. Zile cu soare, fără ninsoare! :)

      Ștergere
    2. Până acum, noi am avut noroc de vreme bună, dacă facem abstracție de vântul foarte puternic. Soarele a strălucit, norii, albi și pufoși...
      Sper să fie ultima răbufnire a iernii, și să nu țină mult. Iar ninsoarea cireșilor... ce poate fi mai frumos decât să privești în sus și să te ningă pomii! ☺
      Răspunsul e perfect, felicitări!
      Și ție, un sfârșit de săptămână fericit și... înflorit!

      Ștergere
  2. Iarna asta e o doamnă tare aprigă, nu se lasă dusă prea ușor. Sper doar să-și fi dat ultima sulfare cu viscolul și ninsoarea asta..:)) Cred că mi-a încurcat și mie circuitele de n-am văzut rezolvarea. Mulțumesc pentru indicii, primul era mai important. Sper să fie corect răspunsul...uite că nici nu mai sunt sigură de mine, mama ei de iarnă.. Aștept cu nerăbdare ninsoarea cireșilor!

    PEȘTERA ÎNAINTA SUB MUNTE ÎN APĂ

    Un weekend luminos, înfloritor și vesel! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Peştera / înainta / sub / munte / în / apă /

    Zile senine sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  4. Geta: Felicitări, răspunsul este perfect. Mulțumesc de urări, numai zile frumoase și ție! ☺

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ma declar batuta! am tras cu ochiul mai sus si mi-e clar ca rezolvarea este cam asa
    pestera ------- --- ----- in apa ☺ dar tot nu ma prind!
    abia astept verdictul :)
    O saptamâna cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peste R A in A in T A sub M un T e in apa, adică Peștera înainta sub munte în apă. La început a fost puțin mai complicat, finalul a fost ușor, dar, probabil, sunt prea multe cuvinte la soluție. Oricum, vin alte jocuri, alte provocări și te aștept mereu cu drag. Mulțumesc de urări, îți doresc și eu o săptămână frumoasă și luminoasă!

      Ștergere
    2. Felicit fetele pentru perspicacitate si te felicit mai ales pe tine pentru superbul joc! Eu am fost departe - foarte departe de solutie :) Sper ca nu mi "s-a ars vreo siguranta" si nu voi mai putea sa mai numar vreodata printre premiante ;)
      Trimit doar gânduri bune! ☺

      Ștergere
    3. Cu certitudine, "siguranțele sunt OK". Mai degrabă, primăvara cu ale ei capricii să fie de vină sau preocupările datorate numeroaselor sărbători. Nu mă îndoiesc că vei fi din nou printre premiante. Gânduri bune și frumoase și din partea noastră! ☺

      Ștergere